Home => Nieuws => Facturen voor contributie worden (nogmaals) verstuurd

Facturen voor contributie worden (nogmaals) verstuurd

Beste leden,

Twee weken geleden zijn de facturen om je contributie te betalen door DirectPay aan jullie verstuurd. Helaas is in het facturatieproces door DirectPay in een groot aantal gevallen een verkeerde adressering gebruikt. Hierdoor hebben veel leden geen factuur ontvangen of is deze in de spam map van hun e-mailbox terecht gekomen. Omdat DirectPay niet kon achterhalen in welke gevallen de facturen niet correct verzonden zijn hebben wij hen gevraagd alle facturen opnieuw te versturen. Namens DirectPay excuses voor het ongemak.

Jullie ontvangen daarom vandaag nogmaals de factuur per e-mail.

De volgende situaties kunnen zich voordoen:

  • Je hebt de factuur al eerder ontvangen en al betaald. Dankjewel! Dan is geen actie nodig.
  • Je hebt deze factuur of de vorige al wel ontvangen maar nog niet betaald? Betaal dan 1 van 2 facturen. Welke maakt niet uit.
  • Heb je ook nu geen factuur ontvangen? Controleer dan allereerst je spam map. Is de e-mail met de factuur ook daar niet? Stuur dan een e-mail naar penningmeester@zovoc.nl.
Top