Home - Bestuur

Bestuur

Het bestuur van de vereniging Zovoc bestaat uit de volgende personen:

  • Marcel Verbeek (voorzitter, bereikbaar via het mailadres voorzitter@zovoc.nl)
  • Evelien de Vries (secretaris)
  • Roy Goedman (penningmeester)
  • Rik Brouwer (voorzitter Technische Commissie)
  • Cees Beentjes (voorzitter Verbinden)
  • Vacature (voorzitter Public Relations & Sponsoring)
  • Pieter Docter (voorzitter Evenementen Commissie)
  • Perry van den Berg (voorzitter Operatie)

Het bestuur vergadert gemiddeld eens in de zes weken, zie de agenda.

De vergaderingen hebben een aantal standaard agendapunten. Daarnaast bespreekt het bestuur plannen en voortgang van projecten met verschillende commissieleden. Omdat het bestuur graag transparant wil zijn, hebben ook de leden de mogelijkheid om agendapunten voor te dragen.

Minimaal één keer per jaar wordt de Algemene Leden Vergadering (ALV) gehouden waar bestuursleden worden (her)benoemd, verantwoording wordt afgelegd en de plannen voor het nieuwe seizoen worden gepresenteerd. De ALV vindt meestal plaats in september.

Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben over de bestuursvergaderingen en/of de ALV dan kunnen jullie dit mailen via het contactformulier. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren.

Top