Bestuur

Het bestuur van de vereniging Zovoc bestaat uit:

  • Marcel Verbeek (voorzitter, bereikbaar via het mailadres voorzitter@zovoc.nl)
  • Evelien de Swart (secretaris)
  • Roy Goedman (penningmeester)
  • Gerard Hazelaar (coördinator Jeugdzaken)
  • Pieter Docter (coördinator Technische Zaken)
  • Cees Beentjes (coördinator Public Relations)

Het bestuur vergadert gemiddeld eens in de zes weken, de komende vergadering is op donderdag 17 mei 2018.

De vergaderingen hebben een aantal standaard agendapunten. Daarnaast bespreekt het bestuur plannen en voortgang van projecten met verschillende commissieleden. Omdat het bestuur graag transparant wil zijn, hebben ook de leden de mogelijkheid om agendapunten voor te dragen.

Minimaal één keer per jaar wordt de Algemene Leden Vergadering (ALV) gehouden waar bestuursleden worden (her)benoemd, verantwoording wordt afgelegd en de plannen voor het nieuwe seizoen worden gepresenteerd. De ALV vindt meestal plaats in september.

Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben over de bestuursvergaderingen en/of de ALV dan kunnen jullie dit mailen via het contactformulier. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren.

Top